Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Istorija>Kultūros paveldo apsauga ir tvarkymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kultūros paveldo apsauga ir tvarkymas

  
 
 
12345
Aprašymas

Paveldosauginės mintys Europoje XVI - XX amžiuje. Paveldosauga ir istorinių pastatų tvarkymas ir restauravimas Lietuvoje XVII - XX amžiuje. Paveldosaugos sistemos kaita Lietuvoje 1945-2005 metais. Klaipėdos senamiesčio regeneravimo raidos etapai. Lietuvos Respublikos (LR) Nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatymas, jo tikslai, uždaviniai, struktūra. Kultūros paveldo departamentas, jo funkcijos. Nekilnojamo kultūros paveldo administravimas savivaldybėse. Kultūros paveldo apsauga. Autentiškumo vertinimo požymiai. Statinys. Monumentas. Kultūros vertybes dosjė. Paveldosaugos ir paveldotvarkos darbu propagavimas, švietimas, kultūrinis turizmas. Kultūros vertybių apsaugos bei paveldotvarkos propagavimas. Švietimas ir mokymas. Kultūrinis turizmas. Urbanistiniai, architektūriniai, meno tyriniai tyrimai ir jų reikšmė paveldotvarkai. Archeologiniai istoriniai tyrimai jų reikšmė paveldotvarkai. Inžinerinių, polichrominių, technologinių tyrimų specifika. Tvarkymo darbų rūšys ir jų specifika: prieašavariniai, remonto darbai. Konservavimas ir restauravimas. Atkūrimas ir pritaikymo darbai. Nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos ir teritorijų planavimas. Specialus teritorijų planas. Klaipėdos senamiesčio vertybės ir jų regeneravimo problemos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-18
DalykasIstorijos špera
KategorijaIstorija
TipasŠperos
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis32.58 KB
AutoriusRasa Rapalyte
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasJ. Genys
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasGamtos ir matematikos mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word visa spera [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 15 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • J. Genys
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą